2008. október 5., vasárnap

Másik kis piros

...nem más, mint a picike, 1300-as porszívónk. Legalább 6 éves. Mostanában kezdett egyre siralmasabb hangokat kiadni, alig-alig tudta a dolgát végezni. Annyira siralmas állapotban volt, hogy elkezdtem gondolgodni a cserén... Apa persze rögtön rávágta, hogy majd szétszedi... No de nem a nagy piros 1300-as ról van szó, erre bizony jó sokat kellet volna várni. Hát kihasználtam a napsütést és nekivágtam. Nem kis kerativitással feltérképeztem a csavarokat, szerszámot, rongyokat, szivacsot, vizet és a szomszéd porszívóját is előkészítettem.
A pici pirosat felfektettem a műtő (kerti) - asztalra. És szépen kifordítottam, kiszereltem, kimostam, töröltem, porszívóztam:) és összeszerltem!!!!
Úgy működik, mint újkorában:)))

(egyedül a fényképezésre nem gondoltam)

Nincsenek megjegyzések: