2008. október 5., vasárnap

Nagymamák ajándéka



A nagymamáink (a gyerkőcöké) egy évben és egy napon születtek. Így egyszerre kellett elkészülnöm a szülinapi ajándékukkal. Találtam egy nagyon bájos anyagot, nem is kockáztam föl, gondoltam most megalkotom az első kukacolós tűzéssel gyártott takaróimat. Hááát sajnos valami nem stimmel vagy én nem vagyok elég ügyes, vagy a gépem, de végül sima csíkokkal tűztem. Igaz, ezt fél, -egy ujjnyi szélességben. A fényképeket kerülgetve nagyon szép minta sikeredett. Isten éltesse őket, és használják egészséggel!

2 megjegyzés:

viru írta...

Kedves Biga! Gratulálok a gyerkőkhöz és a csodálatos munkáidhoz! Nagyon tetszenek a falvédők is! Mostantól biztosan olvasgatni fogom a blogodat... :)

Biga írta...

Köszönöm Viru!
Én is rácsodálkoztam már a mesterműveidre:)