2009. május 28., csütörtök

szőnyeg

A világos szőnyeg átka, hogy minden meglátszik rajta. Hát tisztítsuk ki! De hogyan? Tisztíttassuk? De mennyiért csinálják meg? Reklámoznak egy szárazsamponhoz hasonló szert. Csak beszóróm, porszívózom és már jó illatú, foltmentes és lehet rajta henteregni. De PORT szórjak?????? Akkor a finom por nem csak a szőnyegre, de mindenre rászáll?! Ok a szőnyeg tiszta, de minden mást újra lehet kezdeni. Por kitiltva. Kérjek kölcsön gépet? Próbáltam, macerás és mi van, ha pont nálam döglik be? Anyukám porolta és sikálta. Nekem is menni fog. Szomszéddal egyeztetni, falra kidobni, sikál, öblít, foltok balra el, slag? (szőnyegbecsűs tanfolyamon a drága és érzékeny szőnyegekhez csak a hideg slaggot ajánlották, hát az én szőnyegem nem ilyen, de kárt biztos nem teszek vele) hajrá!Nagyon gazdaságos megoldás. Csak egy kefébe fektettem be, ráadásul nem csak a szőnyeg lett tiszta, a napon töltöttem egy fél délelőttöt sőt az intezív sikálás a kalóriákat is intenzíven égeti!


Nincsenek megjegyzések: