2009. június 26., péntek

Vigyázat, hamisítják

Mély megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy egy kedves kézműves az én oldalamat használja katalógusul?! Vigyázat! Csak a saját munkámért tudok felelősséget vállalni.

Például ezért.
Miért kéne azért rosszul éreznem magam, mert szívvel lélekkel dolgozom. Lelkiismeretesen. A legjobb tudásom szerint? Minden gyerkőcnek szeretném a legjobbat nyújtani. A gyerekek megérdemlik a legjobbat. És miért vádolt meg a kedves ismeretlen azzal, hogy van segítségem? Ma már ez is szégyenleni való? Hogy van családom, barátaim, akikre számíthatok???
És az etika? Az én oldalamon hirdetni engedély nélkül? Szívesen elmesélném, hány éjszakámba telt, amíg megtanultam honlapot szerkeszteni, grafikai programokkal dolgozni, rendes fényképet készíteni, könyvelni..... az igényes, munkát nem is említem. Ez természetes....És mennyi időm telik el a folytonos tanulással, fejlesztéssel...

Kedves ismeretlen! Ne ismeretlenül vádaskodj, beszéljünk inkább! Az egyoldalú megjegyzések sehova sem vezetnek.

Nincsenek megjegyzések: