2009. július 2., csütörtök

Plüss falvédő takaróval



Nagyon szívesen varrtam. Anyukám mindig elmeséli, hogy egész kicsi koromban odaálltam a kiságyam mellé és a puha takarómat simogattam (miközben az ujjamat szoptam:)).
A puha, selymes anyagokhoz, azóta is vonzódom. (az ujjszopásról leszoktam:)) A plüssmackókat ma már nem gyűjtöm, de nincs szívem megszabadulni a jelentős készlettől.
Egy kedves család megkért, hogy varrjak nekik puha plüssből készletet a kicsi lányuknak. De nem csak én élveztem a munkát. Emmát is egészen megbabonázzák a puha anyagok. Amint hozzáér egyhez bekapja az ujjacskáját és ráhajtja a kis fejét. Mikor beavattam az anyagot mámorosan sétálgatott a szárító alatt:)))) Mikor végül fotóztam az elkészült takarót, még utoljára elbúcsúzott tőle:))) Kívánom, hogy az új tulajdonosa is lelje benne ekkora örömét!

Nincsenek megjegyzések: